14 (!) raka bortamatcher...

Snicksnackade lite med coach Zinn via mejlen i dag. Zinn tränar Wake Forest och berättade bland annat att laget nu är mitt uppe i sin "road swing" på 14 (!) bortamatcher i rad...
ACC-universitet som Wake har alltid ett tufft schema, år efter år. Jag säger så här: kommer Wakegrabbarna levande ur det här, ja, då är laget en het kandidat inte bara för ACC-titeln - utan även the big one: NCAA-titeln.
Första matchen i raden? Förlust mot Minnesota - 2-5.

••••••••••

Spännande news rörande den här bloggen väntar. Nån gång i mars eller april släpps bomben.

••••••••••

Har fortfarande problem med att få fram killarnas singelranking i collegerankingen. Jag och collegetennisonline.com funkar inte riktigt för tillfället. Lägger ut rankingen så snart den vill samarbeta med mig.

••••••••••

Stepanek spelar just nu sin andra raka ATP-final på amerikansk mark. Seger mot Fish i San Jose förra veckan, nu står Roddick i vägen. Kan inte tänka mig annat än en Roddick-vinst i mysiga lilla hallen i Memphis. Hela anläggningen är som ett stort vardagsrum.

••••••••••

Mmm, på tal om Memphis. Kommer inte ihåg vad paradgatan heter, men där en gång i tiden, tror det var 2000, spatserade vi från bar till bar och lyssnade på bluesmusik i all sin enkelhekt. Good memories.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Biel Street (inte säker på stavningen)

2009-02-23 @ 15:16:16
Postat av: Hultén

Beal Street - kanske världens bästa barbecue. Förutom Dreamland i Tuscaloosa då!

2009-03-02 @ 07:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0